Dax med Sax

gårdagen blev supermys med madde. kollade på 2 filmer, the proposal och new moon (fast jag somnade till den andra). och förlåt madde för jag upprepade varenda replik haha. denna dagen har börjat riktigt underbart. solen skiner riktigt mycket och det är superhärligt ute, ska nog ut och gå en runda med lovis när jag har fönat håret. sen sticker jag och klipper mig och gör slingor. later ska jag nog hjälpa mamma och pappa att måla, sen förmodligen bara chill som vanligt yes

pussar & kramar eran josse
ha en underbar lördag, för det ska jag!

the proposal - ny favoritfilm!
Ryan Reynolds är ju dessutom inte lite snygg..

Kommentarer
Postat av: maddäh

tack för kvällen gumman :)

bästa filmen helt klart <3

2010-03-06 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0