Boyfriend baggy-jenas!

hej älsklingar, det var ett tag sen. jag lever men jag mår inte bra. jag har varit sjuk sen fredags förra veckan och det är fortfarande inte bra, men det är bättre. feber, ont i halsen, huvudet bankar, förkyld och prickig på kroppen. asså jag klarar inte av att vara sjuk. jag blir så himla uttråkad och rastlös. jag har kollat alla avsnitt på disneychannel hundra gånger om och kollat igenom H&M katalogen lite för många gånger. både jag, alle och sara är sjuka, alla goda ting är 3. just nu ligger vi alla 3 och hostar på varandra och kollar film i soffan.

nu går jag och dränker migsjälv i alvedon brus.
pussar & kramar eran josse!

dagens vill ha

slitna baggy-jeans. 399:-


kjolar i roliga mönster. 199:-

bandeau bh/överdel. 129:-


sandaler med nitar. 799:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0