Älskade mack-grill

hej älsklingar! nu är jag äntligen hemma efter en lång onsdag. klockan är 16 och jag sitter vid bardisken i köket med min älskade mack-grill. tacka gudarna för någon smart jäkel uppfann den..
uppdateringen igår var ju inget att hurra för. idag blir det skärpning. dagens planer blir gymmet sen vid 7-8 och plugga på hemprovet på son. det blir en rätt chill dag, och jag ser suupermycket fram emot morgondagen. dagen började med tyska och då ska vi kolla film. sen har vi 2 timmar hk och då ska vi  ha efterrättsbufé. sen dom 2 sista blir det engelska och biologi. soft!

men nu ska jag käka sen höres vi senare!
pussar & kramar eran josse

dagens dresscode
grått linne - gina
3/4 armad tröja med dragkedja - lindex
skinnjacka - h&m
svarta leggings - gina
pärlörhängen - lindex
pärlring - glitter
gråa converse - USA
armband - guldfynd



Kommentarer
Postat av: jossa

fick vi tbx proven? <3

2010-03-17 @ 16:27:19
URL: http://jooseephiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0