Alice i underlandet

godkväll sweetys. nu kollar jag och lillasyster på hannah montana, jag får bara inte nog av tv. men är man sjuk så är man (fast snart är man helt återställd). ikväll blir det bara chill och ska förmodligen hoppa i sängs ganska tidigt så jag blir helt av med denna jäävla sjukan. imorgon blir det att kolla bio med jakob, suupermys! kanske blir det alice i underlandet, får se vad det blir :)

nu ska jag ta och prova den nya espressomaskinen sen hoppa i pyjamas. jag och sara ska nog sätta på en mysig film och tända brasan, sen är denna måndagskvällen räddad.

glöm igår, lev idag och be för imorgon

pussar & kramar eran josse
sweet dreams ♥

för den som aldrig får nog, pretty awsm
(det är självklart inte äkta blod,
och badrumsinredningen kan du köpa på coolstuff.se)

duschdrapperi med blodiga handavtryck
badrumsmatta med blodiga fotavtryck

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha lite coola saker till badrummet^^ Gillar draperiet=P

2010-03-30 @ 11:24:14
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0