I want to be

...a billionaire, so fucking bad

godkväll mina älsklingar! jag har precis duschat och gjort mig färdig inför sängen, är riktigt slapp i huvudet efter denna soliga onsdagen. jag ligger i soffan i älsklingsmorgonrocken och kollar på disaster-date. morgondagen blir så himla chill. på kemin ska vi gå till en brygga och ha picnik, rätt jäkla mycket bättre än 2 timmarkemilektion ja. sen ska jag ju på student senare på kvällen. ¨

ligger även och funderar på vad jag slänga på mig för lasor imorgon.. vilket jag har stora problem med på morgonen. oftast tar jag det som ligger närmast, idag blev det ju somsagt bodysuiten. kanske kör på en liten klänning imorgon, jag får gå och rota lite. länge sen man använde sommarkläder ju!

...12 dagar tills USA...

mysig låt nedan, pussar & kramar eran josse!
sweet dreams sleep tight


Travie McCoy - Billionaire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0