Sweet home alabama

godmorgon sverige! solen skiner och jag hörde att den gör den hos er med, gött! idag ska vi chilla vid hotellet tills vi inte orkar mer, sen drar vi oss ner mot florida. vi är i alabama nu, eller ska jag säga ''sweeet home alabama''? riktigt underbart dialekt här nere, jag hfår beröm hela tiden för min haha. själv tycker jag att jag låter som en stel polska men what eva.

ps, 34 grader på morgonen lovar gott!

nu ska vi ner och äta frulle på hotellet sen på med bikinin och hopp i poolen. ni får ha en underbar dag,

pussar & kramar eran josse!

lagom sleden imorse, lägg märke till allergireaktionen runt ögonen.. dock var det mycket bättre imorse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0