Sunshine State

2 underbara dagar i florida är nu passé. i förrigår blev det mer shopping, men hann bara köpa ett par nya löparskor och en ring för det var så varmt att vi inte orkade gå runt i massa affärer haha. vi stack ist till en restaurang i närheten och kollade på spanien - portugal matchen vilken resulterade 1-0 till spanien. det var en jättemysig restaurang med ritkigt fräsch mat. det satt fint efter all skräpmat de senaste 2 veckorna haha..

efter middagen började vi dra ner oss mot huset som ligger en bit under Tampa på kartan. vi planerade att vara framme vid 6 men det tog nästan 2 timmar längre eftersom vi fastnade i en lång bilkö.. fast det är mycket roligare att sitta i bilkö i usa haha. bilarna är mycket coolare, och jag sätter minst 10 laxar på att en av dom hade varit med i Pimp my ride. en limegrön lincoln med färjar som man nästan inte kan drömma om.. han höjde den upp och ner och basen gjorde att marken vibrerade. pimp!

när vi kom fram till huset sen var alla riktigt trötta. men jag, pappa, mormor och mamma stack till walmart och handlade till frukosten. bara att gå där inne och handla tog 1 och en halv timme, sen åkte vi raka vägen hem och slängde oss i sängen. snacka om att jag sov gott inatt!



(tvrummet). alles och mitt sovrum, morre och moffes sovrum och toalett





idag vaknade alla vid olika tider. morre o moffe vid 7 då dom gick en lång runda och var hemma vid 10 tiden. mamma pappa och sara vaknade väl vid 10 tiden och fixade en stor och mysig frukost, och jag och alle kom väl såsande upp vid 11. idag har vi bara chillat, vi stack till stranden en runda och plockade hajtänder och gick en runda vid strandkanten. senare blir det barbie Q och mys. hoppas ni har det bra hemma, jag saknar er!

pussar & kramar eran josse!

nya Nike-löparskor och 10 par löparstrumpor



mitt fjärde par vita converse.. aldrig att jag gör mig av med dom gamla!



lägger upp resten vid annat tillfälle, är helt slut just nu... kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0