Student!

hej älsklingar! vilken strålande fredag, helt underbart. det blev inga inlägg igår eftersom allt var så stressigt. skolan var riktigt grym, vi spelade volleyboll, fikade vid ringsjön, och åt tårta och kollade på 2012 på engelskan - helt surverän torsdag enligt mig. efter skolan var det snabba ryck och vi skulle sticka vid fyra. hela familjen åkte till eslöv och grattade robin som tog studenten, och några av alles kompisar bl.a. erika. efteråt åkte vi hem till robin då (jönssons) och där var det fest. mer lyckad student får man leta efter, god mat, trevligt sällskap OCH fint väder!

bilder från igår kommer senare, jag glömde nämligen kameran där.

idag har jag varit hemma från skolan. kände mig inte riktigt 100 imorse så jag fick vara hemma och vila ut. hade lite feber imorse dessutom, det var det som avgjorde det hele (som dansken hade sagt). jag har mest chillat och tagit det lugnt hela dagen, lyssnat på musik och ätit glass. fler sånnahär dagar tackar vi inte nej till! ikväll grillas det och det blir nog en riktigt härlig sommarkväll. kanske sticker jag på bio med erika och mia, vi får se bvad vi hittar på.

pussar & kramar eran josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0