Solbrända ben

hej mina kära vänner! jag kan bara säga att denna fredagen kan nog inte blir bättre än såhär. mia, jag, jonte, alle, matte och robin stack upp till golfbanan och slog lite på ranschen. senare tog vi en glass och njöt i solen. när vi kom hem igen gick jag, sara och mig (och lovan såklart) ner till bryggan. helt underbart vilken fin sommar vi har i skåne. nästan lite sorgligt att stcika härifrån om 13 dagar?

nu står far vid grillen och håller koll på köttet, killarna stack en runda med bilen, sara sitter och målar med mia, mamma gör sallad och jag sitter och pratar med er. nu vet ni vad min familj håller på med, och nu sticker jag. ikväll sticker jag och mia till jägers en runda, har inget bättre för oss ändå.

här kommer bilderna från igår!

pussar & kramar eran josse

alle var stiligare än aldrig förr








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0