Give me freedom

hur känns det? jo det känns tomt, men samtidigt så himla härligt. jag har inte riktigt smällt än att det är sommarlov. sommarlov. sommarlov? oj nä vad tiden går snabbt. det var ju bara några dagar sen man satt i skolbänken och torterades av ninas svensk lektioner. under tiden man går i skolan står tiden som stilla och nu känns det som om jag snart ska ta studenten. okej lite krydd, men ni fattar...

''för vi är dom bästa, glöm inte det säger vi
bättre än dom flesta, men ni var också bra
men vi var ju bäst.''

citerat av niorna på sätofta

idag inleds fotbolls vm i sydafrika, det är grillkväll hos heys och mia kommer hit och gör min kväll. jag slänger in den härliga vmlåten, och mina fina sätoftaklassikern t-tröja jag fick idag - lidee stolt.

pussar & kramar eran josse!



och så en slutlig bild på mig och mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0