Frappuccino lover

(24 timmar fösenat inlägg)

nu ligger ni och sussar så sött hemma i lugna och trygga sverige. hos er är klockan halv 4, och här är den halv 21. jag är helt slut i skallen, har varit ute i solen hela dagen och badat så det har stått härliga till haha. mamma, pappa, sara och alle somnade vid 8 tiden i rummet bredvid. jag, mormor och morfar var inte redo för sängen än, så vi gick en runda. solnedgången är oslagbar och det är fortfarande stekhett ute. men jag tog på mig mina mjukisshorts och ett vitt linne och hoppade i flipflopen så gick vi en runda. vi hamnade först på mcdonalds där vi njöt av en mocha frapino. den satt verkligen gjutet i värmen!

nu ska jag och mina härliga rumskamrater krypa ner i de härliga nybäddade hotellsängarna. fläken går nonstop och CNN får stå på tills vi somnar. just det, varför jag sa lugna och trygga sverige - bara nu när jag mormor och morfar var ute såg vi 5 polisbilar! och imorgon beger vi oss till USAs 4:e farligaste stad...

pussar & kramar eran josse!
sweet dreams




starbuchs senast i Chattanooga, kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0