The rings

vilken soft dag i åhus. men först och främst kan vi ta igårkväll till en liten repetiotion snabbt. jag och madde låg med varsin dator i knäet, kämpade om vem som hittade värst videos på youtube. till sist vann jag.. eller madde.. ah jag kan faktiskt inte komma ihåg, för klockan var 3 just då. och madde hade lyckats fylla mig med en hel del cola så jag var rätt speedad. men sen satte vi på Valentines Day, helt galet vad många kändisar där är i den? aja, vi somnade iaf klockan 5.

det var rätt tungt att vakna imorse klockan 9, men det var det väl värt. en härlig tisdag väntade framför oss och solen sken. det finns inget bättre än att vakna till en strålande svensk sommarmorgon här i sköna höör. vi åt underbar glass, tacobuffé tills vi nästan spydde, ''spelade'' lite beachhandboll faktiskt, brännt upp sulorna under fötterna på den varma assfalten och träffat underbara människor. tack för dagen, fast över min döda kropp - jag tänker inte tacka ''åhushavet''. fick garanterat köldskador.....

på tåget imorse, nu ska jag och maddisen kolla klart på Valentines Day som vi inte orkade med igår.

kramar från oss!



Kommentarer
Postat av: maddääh

yes, superkul verkligen =)

och ikväll kommer också bli superskojjjj :D

jag älskar dig <33



2010-07-23 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0