the love of soft drinks

somnade sent igår, klockan hann bli runt fyra då jag slocknade. kollade på heart break hotel som godnatt saga, och snacka om att jag sov gott. idag har jag passat lillasyrran och carl kom och gjorde oss sällskap runt halv 5. jag utklassade honom totalt i bowl och kasta ring. haha. efter att han hade stuckit grillade jag med la famillia, sen packade jag i all hast och tog min hoj och cyklade iväg för att möta madde. vi stötte på en härlig josse på vägen, sen drog vi och köpte lite gott till ikväll. ikväll ska vi vara ha myskväll, och imorgon drar vi till Åhus. nu ska vi chilla mezt och sen trycka upp popcorn i varandras näsor.... så vi visar kärlek

när jag var på Coca Cola fabriken drack jag nog 24983948983 liter gratis Coca Cola Vanilla, förmodligen. ♥
 


Kommentarer
Postat av: sara

haha, joinar er kväll via webben :))

2010-07-20 @ 00:24:21
Postat av: jossehey

du är så söt :D

2010-07-20 @ 00:42:06
Postat av: Carl

<3

2010-07-20 @ 09:44:53
Postat av: Patricia

mys det låter hörru, särskilt att fylla näsorna med popcorn på varandra :D hihi!



ser ut som du hade det jäkligt gött i usa oxå, soft!

2010-07-20 @ 11:41:06
URL: http://onestepcloser.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0