Old spice

alle, du är helt fantastisk.

känslan av att inte tänka på tid och rum, bara låta alla tankar som rör vardagslivet flyta iväg är så underbart. att bara tänka på nuet och njuta är inget annat än sommarlov. just här jag står i livet nu är något jag vill frysa. sommarlovet 2010, 15 år, Florida/USA med 6 personer som jag älskar så högt. laddad inför 3 helt fantastiska kommande år och jag har fått min alldelles egna Steven Madden - grädden på moset kan man också kalla det. en underbar pojkvän som jag längtar efter och mina underbara vänner. please God, freeze.

vi vaknade tidigt idag och njöt av frukosten i morgonsolen. direkt, inget snack, stack vi till stranden. dagen har varit ren njutning rakt igenom. jag slappnar av som mest när jag ligger på en handduk med en stor kudde på Engelwood beach har jag upptäckt. sen att gå ut i vattnet och inte känna någon temperaturskillnad är också obeskrivligt. när vinden smeker den solbrända huden och sara kletar alger på mig. ja vad skulle allt detta vara utan en trubblemaker? ha ha. sen stack vi hem och lagade mat och sen har vi bara tagit det soft. alla har slocknat en efter en, det är bara jag och alle som fortfarande sitter inne på vårt rum och ugglar.

alle, jag skulle kunna sitta här och skiva en MVG uppsats om allt som du är och allt bra du säger. men jag ska försöka hålla mig kort för en gångs skull. jag skulle göra allt för dig om du var i fara, skydda dig och älska dig. en bästa vän, en bror. alexander hey



detta är reklam, detta är manligt! killar spring och köp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0