Kringlor och ösregn

vilken underbar dag. vädret har inte varit på vår sida idag, fast jag klagar inte. vi är ju på en sol och shopping semester, så regnar det så fick vi ju helt enkelt shoppa. rätt lätt beslut och inte mig emot. det blev en hel del söta toppar, skor, lite produkter från vs och några accessoarer. (bilder nedan)

det kändes nästan som om himlen föll ner idag, det har regnat konstant sedan jag vaknade imorse tills nu. det är inte det att det har duggat lite, det har verkligen öst ner. fast inne på köpcentret var vädret underbart hehe. väl framme på Edison Mal i Ft. Myers var vi vrålhungriga, så vi beslutade oss för att ta en fika direkt. vi åt fantastiskt goda kringlor och drack mocha frappé. efter strosade vi rundor i detta gigantiska köpcenter i 4 timmar. nöjda och glada åkte vi hem för en mysig grillkväll, vi grillade hamburgare och åt jordgubbar. vi hoppas på lite bättre väder här för imorgon, hörde att ni har kanonväder hemma! så härligt ♥

pussar & kramar eran josse!

kringlorna är gigantiska och smakar nästan som salta pinnar fast sötare, och är som bullar. helt genialisk kombination!







en söt stickad sak med hål för axlarna



en helt underbar och ofattbar virkad kreation



jag älskar vartenda en av dem, alla har sin charm. armabandet med bönen, ringen som är nersmält av mynt och sedan överkörd (längst till vänster, eller underst) eller min egenfavorit favorit, det stora ''armbandet''



mysiga och fräscha produkter från victorias secret



hittade även lite annat, men det fastnade inte på bild helt enkelt. får förbli en hemlighet...... för all framtid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0