Fuldans.se

åh åh åh soft dag. pallade mig ut och jogga 5 km, måla staketet och chillat. har kollat på massa MTV marathon och tagit ett bad. jag har mest myst med familjen idag och grillat. till förrätt hade vi mozzarella, tomater, stenungsbakat bröd och oliver. sen grillade vi fläskfilé och till det hade vi rostat potatis i ugnen och pappa hade slängt massa rotfrukter på grillen, mums! vi satt ute och mös med fitar i solnedgången, sen drog vi oss innåt och kollade på film, vi är helt slut allihop och ska snart hoppa i säng. jag la precis en ansikstmask på fejjan som ska verka i 15 minuter, så jag tänkte att jag kunde hälsa till er lite. dagen har varit riktigt bra, hoppas det blir fint väder imorgon som meterologerna lovar!

ps, snälla - snälla gå in på denna sidan och lyssna på låten för den är genomskön. och uppe i vänstra hörnet kan ni göra en själva som dansare. så gulligt haha! fuldans.se


Kommentarer
Postat av: Alle

LÅTEN ÄR BÄST!! HAHA

2010-07-28 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0