Född stjärna

another day in paradise, ah så bra man kommer att sova inatt. god mat kombinerat med sol, bad och shopping kan inte sluta bättre.

vi vaknade alla hyfsat tidigt, då solen sken och alla mungipor var ändå uppe i taket. vi åt frukost allihop ute i solen sen stack vi till stranden snabbare än en höna skiter hehe. det har varit helt underbart väder idag då solen sken på oss hela tiden. när vi blev hungriga efter några timmar på stranden gick vi till en restaurang i strandkanten för att få i oss något lite lätt, och det var nästan en sånt här OMFG-händelse när vi såg priset. helt underbara grillade korvar med bröd, hur mycket fyllning som helst (247847837483 saker att välja mellan att ha på) för endast 2 kronor!?!??! detta mina vänner, är valuta för pengarna.

efter stranden stack vi hem och badade vidare i poolen. morre och mamma började på maten, det blev potatismos, fisk och en god citronsås. känns som om jag driver en matblogg haha... men mat är gott men back to bussiness. efter maten duschade alla och fräschade upp sig. jag, mamma, pappa och alle stack till ett köpcenter eftersom alle och pappa behövde jeans och morre, moffe och sara stannade hemma och mös vid poolen. jag, mamma, pappa och alle gick 2 timmar inne på köpcentret och kollade i massa roliga butiker och skrattade mycket, och jag hittade 2 ringar och 5 par trosor. i bilen påväg hem såg vi ett moln ute i horisonten där det var ett så himla vackert ljusspel. det blixtrade så otroligt vackert! och ovanför oss hade vi molnfri himmel och stjärnorna var klara.

tack för denna dagen som har varit så otroligt mysig. jag vill speciellt tacka min underbara bror som sa något så fantastiskt snällt innan. kan inte komma ihåg sådär på rak arm vad det var... haha skoja! jag älskar dig, och ser upp till dig ♥




Kommentarer
Postat av: josefin

nänä , du är ju inte brun alls :O <333

2010-07-09 @ 09:55:57
URL: http://josefinsauer.blogg.se/
Postat av: josse

sv: inte mycket.... (a) <33

2010-07-10 @ 03:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0