Filmkväll med M

heeeeey, denna dagen har varit riktigt soft. jag sov länge, åt frulle sedan hoppade jag in i duschen och efter det földe lite sysslor. haha vilket roligt ord, men så var det. jag dammsugade markiserna, dammsugade på mitt rum och målade staketet. dutti josse som hjälper till hemma... och resten av dagen spenderade jag framför MTV. jag och madde bytade ett par snabba ord över telefon sen var våran kväll planerad. vi stack och hyrde några skräckisar och köpte godis. vi ska bara mysa, mysa och mysa. vi har laddat upp med massor av gott, gifflar, popcorn, chips och dippa, godis och coca cola vanilla.

Later sweethearts!



ja vem är inte glad för fredagsmys?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0