ett par Dolce

vi sitter nu hela familjen hey samlad ute vid poolen och njuter av en sen kväll med musik från alla delar av de förenta staterna. allt från chattanooga cho cho till miley cyrus. jag gjorde en härlig fruktsallad med jordgubbar, vindruvor, banan och ananas innan som jag sitter och njuter av. bordet är fyllt med ljus och det är härliga 29 i luften! dagen har varit härlig och händelserik. vaknade upp vid lagom tid då jag satte igång att baka haha, sen drog vi oss till stranden. vi stannade i 3 timmar innan det började åska. från solklar himmel till thunderstorm på hög nivå gör en förvirrad till tusen!

vi stack hem och lagade middag, det serverades pasta och köttfärsås med sallad. efterrätten gjorde jag, och det blev jordgubbar och glass. ni anar inte hur underbar glassen är här på andra sidan. ni vet i sånna blödiga filmer när någon är ledsen och sitter med en hink med glass och föräter sig? det är ju förtusan 10 liter glass, men varför klaga...

efter maten duschade alla och fräschade upp sig, sen stack vi till ett köpcenter i närheten och strösade rundor där i 1 timmar ungefär. jag investerade i ett par sköldpaddsfrägade Dolce och en vit gummiklocka med strass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0