Always on my mind

josse gråtande nu på kvällen. vi satt lyssnade på låtar från USA nu som jag sa innan, stillsamt och mysigt. låten Always On My Mind med Elvis Presley kom upp. och pappa berättade då en sak som jag inte visste innan. jag visste att Elvis var otroligen mot Pricilla (hans fru som han senare skillde sig med). och efter allt jag sett och hört om Elvis, verkade han vara en sån underbar person. han brydde sig om sin fru, dotter och vännerna så mycket. sen kom drogerna in i hans liv, och allt spårade ur. sen ville Pricilla skiljas för att han aldrig var hemma, och som jag sa innan, var otrogen. tillbaka till saken, pappa berättade att: en kväll på en av Elvis konserter när Pricilla ville skiljas satt hon i publiken. en låt som aldrig hade spelats innan (en låt som Elvis hade skrivit till Pricilla) började spelas. asså lyssna på texten. 

livet som stjärna kanske inte alltid är så glamoröst. det blev förmodligen för mycket för honom och allt spårade ut till sist. en vacker fru och en frisk dotter, vad mer kunde han egentligen begära?

''Maybe I didn't treat you
Quite as good as i should
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me more one chance
To keep you satisfied, satisfied''


Kommentarer
Postat av: grevinna,

Sv: tack älskling! JAG SAKNAR DIG SOM FAN GREVINNAN! <3333333333333

2010-07-02 @ 11:23:18
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0