Sunny bitch - beach

lite kläder får vi ju inte glömma att fylla ut dagen med. från och med nu låtsas vi att det är sommar och 30+ ute. okej?

shit vad varmt det är! men det är ju skönt att det är kväll nu så att solbrännan har börjat lägga sig lite. min myggbett kliar så jag blir galen, men jag älskar det eftersom det är sommar! jag smorde precis in min axlar i kall härlig glass.. haha jag är sjuk. sjukt rolig ibland. men här kommer morgondagens vill ha dresscode. eftersom det är sommar blir det en sommaroutfit. älska!

jag blev riktigt nöjd med denna,
varm och härlig outfit men samtidigt cool!

linne: my-wardarobe.com
kjol: instyle.com
pumps: net-a-porter.com
väska: kennethcole.com



här en annan snygg outfit,
den blev faktiskt också lyckad tycker jag själv =)

linne: theoutnet.com
kjol: zozo.jp
pumps: net-a-porter.com
väska: embelezzia.com
skärp: forever21.com



cameltoe, mest för jag tyckte den var fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0