This sex is on fire

nu ligger jag och mia och sjunger massa, vackert vill jag inte påstå, men jag älskar det. eller nu slog hon om tvn till simpsons och slutade sjunga. haha detaljer jes.  jag sitter med datorn i knäet och drägglar över kläder på internet för det är näjs. när man hittar något riktigt snyggt är det som.. att äta popcorn och bara känna att man vill ha mer och mer. fan, nu blev jag sugen på popcorn. mycket snack med liten verkstad, go and get them.

pussar & kramar eran josse!

satte ihop lite bilder ist för att lägga ut en och en, för det blir så galet många bilder,
men tycker ni det är bra när jag gör sånnahär bilder?

silver
klänning: net-a-porter.com
pumps: net-a-porter.com
halsband: zappos.com

guld
kofta: net-a-porter.com
linne med guld: net-a-porter.com
jenas: bunnyhug.co.uk
skor: my-waldarobe.com
väska: net-a-porter.com


neutrals
ruskigt sugen på denna färgen på håret!
söt liten sommaroutift, ge oss sommar.

linne: bunnyhug.co.uk
kofta: lagarconne.com
kjol: pacsun.com
ballerina: modcloth.com
väska: rokit.co.uk


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesnyggt !

men var gör du dom ?, alltså själva bilden då

2010-07-30 @ 15:44:17
Postat av: Josefin Hey

polyore.com, tack sötis!

2010-07-31 @ 00:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0