The Fray - You found me

hej folket! va med kalle igår så det blev inte fler inlägg. vi kollade på a good year och sedan ''somnade'' vi ganska snabbt. jag älskar dig! vi vaknade vid 11 skulle jag tro, och sen hämtade mamma och pappa mig. jag åkte sedan med dom och hjälpte dom med lite grejor på firman, målade och sånt. vid 6 stack vi därifrån och hämtade alle i kävlinge. just det, min mamma har sämst lokalsinne ever. vi kom helt fel på det asså.. men vi kom fram till slut. vi käkade god mat när vi kom hem, det blev oxstek, potatis och rödvinssås + ärtor. shit, jag håller på att somna. riktigt trött. men en dagens låt får vi ju ha och jag valde the fray - you found me eftersom det var superlänge sen jag lyssnade på den och den är dessutom bra.

imorgon är det ny vecka, nya bekymmer. vi hörs då!

pussar & kramar eran josse,
sweet dreams, sleep tight


Kommentarer
Postat av: Jonte

Oxstek och rödvin sås fan vad najs. Äter ni alltid rikt eller e det bara Hans Erik som e grym på att laga mat?

2010-01-17 @ 22:16:21
Postat av: svar till jonte

haha pappa tycker det är kul, och vi är försökskaniner ;) inte helt fel!

märkte du att jag fixade det med den feta svarta saken? tack för att du sa till :)

2010-01-17 @ 22:27:59
Postat av: jonte

Inga problem. Bara kul att kunna stå till tjänst. :)

2010-01-18 @ 21:26:45
Postat av: jonte

Btw Jävligt snabbt fixade du det märkte jag :) "SKILLZ"

2010-01-18 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0