Temperley London

fick en kommentar precis av en person som undrade vilken bloggare jag tycker mest om, dessie, blondinbella, kenza osv. jag väljer kenza, rak och härlig tjej. sen tycker jag att det är kul att läsa fokis blogg, en riktigt underhållande blogg! blondinbella är lite tantig för sin ålder. sen tycker jag också att det är underhållande att läsa dessie, paow och kissie t.ex. som en drog, kan inte sluta läsa..

jag har hittat världens förmodligen snyggaste skinnjacka. älskar den korta modellen och de överdrivet stora nitarna. dock är den inte i klass med min budget, men kanske i din? 15 680:- ja, varför inte?

pussar & kramar eran josse!


blev lite failad bild, men ett tips vad du kan ha jackan till.
OM DU GER 15 680 KR FÖR EN JACKA..

prickigt
randigt
skinn
nitar
guld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0