tävling på foki's

jag ligger nu i soffan med datorn i knäet och kollar rundor på olika bloggar. kom till foki's blogg och såg att hon hade en tävling. man kan vinna ett halsband (på bilden nedan) i guld eller silver. jag tycker sånna är sjukt snygga och passade på att ställa upp i tävlingen, gör du också det!

pussar & kramar eran josse

tävlingsinstruktioner
- bestäm er om ni vill ha namnhalsbandet i guld eller silver
- berätta i er blogg att ni tävlar om ett namnsmycke från Betties Galleria
- Länka mig (foki) och till Betties galleria
- kommentera här och skriv er e-mail adress, om ni deltar i tävlingen!
- jag utser vinntare på fredag, lycka till!

fokis blogg
betties galleria




Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Josefin. Jag saknar dig ! Jätte härlig blogg du har, läsen den dagligen !

hur många besökare har du i veckan ungefär ? (L)

<3 puss

2010-01-26 @ 21:39:19
URL: http://haannaahchristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0