SVAR PÅ FRÅGOR

jajaja, ni skulle fått svaren på era frågor igår men ni vet ju hur ''himla'' upptagen jag är. nä, ärligheten kommer först och jag måste säga att jag har glömt det. ni har kännt mig så pass länge nu så ni vet att jag är riktigt glömsk. men svaren på frågorna kommer nu, berädda? jag börjar från slutet och går uppåt. jag har ju lovat er att svara på alla frågor och ett löfte är ett löfte.


Varför började du blogga och var får du all din insperation ifrån?
det var nog ingen speciell andledning, utan det bara kom. det var en dag jag hade tråkigt och ingeting att göra, så slog det bara ner i skallen. jag har haft blogg innan så saknade jag det lite. jag får min inspiration från mitt liv. jag skriver bara, skriver ner allt jag tänker helt enkelt(:

vilken av storbloggarna tycker du mest respektive minst om och varför? och hur kan du skriva så bra? Kram
jag tycker mest om foki och kenzas. jag vill inte peka ut någon bloggare, då tolkar alla bara det som man är avndssjuk för att dom har fått så mycket publicitet, så varför klaga på andra? jag vet faktiskt inte haha, tack så mycket! jag skriver bara ner det som finns i skallen. kramar :)

Vilken linje tror du att du ska välja på gymnasiet? bra blogg föresten :)
du det är nog en fråga jag borde ställa mig själv snart haha. jag vet faktiskt inte, jag vill gå i lund iaf, alls jag vet såhär långt iaf. kanske media men samtidigt samhälle internationell. många säger att samhälle är botten av botten, men det tvivlar jag på. sen finns det andra som säger att det är helt okej. tack så mycket :)

Kalle och du, hur träffades ni?
Hade ni känt varandra länge innan ni blev tillsammans?
jag och kalle gick i samma klass 7-8. vi var tillsammans i åttan också, fast det höll inte så länge. men så blev det vi igen för ungefär 1,5 månad sedan :)

tycker du carl är bäst?
alla mina läsare är bäst och jag gillar inte att favorisera ;)

Vad tycker du om Jonas?
självklart tycker jag om dig jonte!

Har vi kul i Vemdalen? (när du svarar på frågan så är vi där just då ;)
kul? skojar du.. det är bara förnamnet

1. vill du bli en stor bloggerska? isf varför eller varför inte.
2. hur lång är du? :) du ser jättelång ut på bilder
jag tycker om din blogg supermycket! du ger mycket tips och du uttrycker dig superbra. keep goin'
nej jag vill inte bli en stor bloggerska, inte än iaf. jag skriver mest för jag tycker det är kul. haha jag är inte speciellt lång, 172 senast jag kollade. tack så himla mycket! :)

Har du träffat storfot?:D<3
ja vi bor på samma hotell, ska jag hälsa nästa gång jag träffar honom? <3

jaa, jag vet inte rikitgt men okeeej, hmmmmm....
snart kommer en fråga =D.... vänta lite till =D. Snart kommer den... vänta...
Du är vacker och jag förstår inte hur du kan vara de =D? Berätta ? :D Vad är din hemlighet?<333 Älskar dig !!<3
haha jojo du är för rolig. ja, min hemlighet.. sov 10h per natt så ska du se att det funkar! jag älskar dig <3

Läser du min blogg? /Jossa
jag läser din blogg med jämna mellanrum, när jag läser igenom bloggar som jag har på favoriter

Vilken/vilka är din favotit-"kändis" blogg/bloggar?
Och vilken/vilka favorit-kompis/som du känner blogg/bloggar? :) <3
dom bloggar som jag tycker om mest att läsa är kenzas, fokis och Lindas sminkblogg. erika månsson, rebecka svensson, rebecka hägneryd och lovisa giertz's bloggar :)

Hur många besökare har du om dagen? :)
det är ganska olika, 59 någon dag och 30 en annan. men det ligger runt 35-40 besökare per dag :)

hon josefin som har gästbloggat här och som du var i lund med i veckan. är hon snäll och har hon blogg? kram
hon heter josefin sauer och hon har tyvärr ingen blogg. dock har jag tjatat sönder henne om det men hon envisas. hon är riktigt snäll, inget snack!

hur kan du vara så söt?
jag har väl goda gener eller anlag för det. nä, men jag kan inte mindre än tacka mina förfäder ;)



Kommentarer
Postat av: Lovisa (:

Vad heter erikas blogg? :D

2010-01-05 @ 19:42:01
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Johanna Persson

Jaaa, hälsa storfot från mig :D har alltid velat träffa honom (A)<3

2010-01-05 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0