Starting from zero

..got nothing to lose. dagens låt får jag passa på att slänga innu. igår skulle jag egentligen lägga in denna låten, men jag såg att rebecca hade lagt upp den på hennes blogg så jag ville inte lägga upp samma. så den kommer idag, Fast car - David Usher. det är en härlig låt, lugn och skön. känner mig lite trött just nu faktiskt så den passar bra nu.

just det! imorgon ska vi dansa vals på gympan. ''måste'' ju öva inför balen. själv är jag en jäkel på vals så träning är för amatörer (tss). ja, sanningen är att jag är värdelös på det.. men säg inte det till någon. men nu ska jag läsa vidare på lite andra bloggar och sen hoppa in i duschen. vi hörs senare mina älsklingar,

pussar & kramar eran josse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0