Speaking words of wisdom - Let it be

sjukdag, lär bli värre. nu sitter jag i soffan, josse sover så sött bredvid mig, och alle inne på deras rum. scrubs står och spelar för sigsjälv mednas jag lyssnar på musik. vi väntar på att mamma och pappa ska komma hem, sen lagar vi mat och mysa. dagens låt fick bli en mysig, eftersom jag känner mig riktigt mysig just nu. jag sitter och gäspar och tror jag ska krypa upp hos josse nu, vi hörs kanske senare, annars kan ni läsa gamla inlägg om ni saknar mig förmycket.

pussar & kramar eran mysiga josse
ha en super måndagskväll, med massa mys

The Beatles - Let it be



Kommentarer
Postat av: emmee

Kolla in vem som har vunnit tävlingen på min blogg!

2010-01-04 @ 19:09:37
URL: http://emmee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0