Söndagschill-i-dill

godmorgon alla sötisar! eller, morgon är kanske fel ord. klockan är halv 18, och jag vaknade runt 16. vi kom hem vid 5 imorse, och det tog många sekunder innan låg låg nerslagen i min älskade, underbara säng. men hemresan gick mycket snabbare än resan dit, men så är det ju alltid. jag har inte hunnit med så himla mycket idag, men man har varit riktigt sliten efter bilresan. jag har myst med sara, ritat med sara, och kollat på film. pappa kom precis hem från jobbet, och mamma och pappa ska börja på maten nu. entrecote står på menyn, sen vet jag inte mer. det blir förmodligen bara mer chill resten av söndagen, denna sista dag på lovet. skola imorgon, men usch det nämner vi inte. för vem vill inte ha mer mer mer lov?

pussar & kramar eran riktigt trötta josse!

här kommer lite blandade bilder från sista dagarna i fjällen
bröllpet var ett riktigt mysigt vinterbröllop

efterfesten/lokalen var riktigt mysig!
pappafotograf, han hade inte upptäckt blixten än

slumpad, saknar -30

mamma, när jag, pappa, mamma och sara var ute och gick i det fina vädret

favorit i repris, jag och lillasyrran

saknar faktiskt -30 lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0