Sommar dresscode

hej sötisar. nu är klockan halv 10 och jag har redan börja gäspa. läxan är gjord och jag har duschat och gjort mig klar för att hoppa i säng. men jag får ligga här i soffan och mysa lite tills jag blir redo. veckans planer: hem till kalleälskling imorgon, fredag träna (?) sedan jägers med josse och erika. lördag gäster och söndag blir en chill dag. ladda batterierna inför en ny vecka. sen är det skönt att bara gå och chilla hemma. men nu ska jag kolla vidare på zack och cody. vi hörs nog inte mera ikväll, men imorgon såklart.

sov gott och fröm sött,
pussar & kramar eran josse!

vill ha outfit (sommar)
shorts topshop 300:-

shit vad jag vill ha denna..
vid detta laget vet ni var den är från?

glatiatorsko från topshop 450:-

bikini från h&m 129:-

ray ban? jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0