Somewhere over the rainbow

innan datorns sketna batteri tar slut måste jag ju hinna med en dagens låt såklart. det fick bli en snabbt vald låt med inte så mycket eftertanke, men den är mysig. och det är det viktigaste. jag vill bara tillägga att jag har aldrig saknat min säng såhär mycket, och kalle. jag älskar dig!

obs, dagens låt skulle egentligen vara somewhere over the rainbow, men hittade ingen bra youtube-klipp. haha, eller jag orkar inte leta igenom alla, batteriet är dock snart slut på datorn,

pussar & kramar eran mysjosse

bild på mig, josse och max. helt onödig, men tomt utan en bild, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Kalle (L)

Älskar dig med baby <3

2010-01-10 @ 02:27:37
Postat av: kajjan nr 1

Vem var det som tog den bilden.... just det K A J S A ! ! ! ! ! :D

2010-01-12 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0