Serbiska?

haha jag måste bara berätta en grej. innan idag i skolan skulle jag berkäfta mitt gymnasieval. så jag gick ner till syon och hon hjälpte mig och allt var frid och fröjd. sen när vi stängt portalen, skrivit ut pappret och allt, vad ser jag inte då? modersmål: serbiska. hahahah! som jag började skratta men samtidigt bli skitsur på migsjälv. alla vet väl hur svårt det är att öppna portalen när man väl bekräftat den? jaja, vi får se vad som händer. josefin hey från serbien? ja varför inte.

pussar & kramar eran josse

ser jag ut som en serb? sjukt nöjd!

acceptera kvalitén haha



Kommentarer
Postat av: grevinna,

2010-01-28 @ 09:27:55
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0