Pappa önskar en Dagens låt

nu är jag helt utslagen. var redan trött innan vi käkade, och efter en FÖR god middag blir det inte bättre. det var riktigt gott, lyckat mamma och pappa. det nya köket är snart klart, me lite detaljer kvar som ännu inte är klara. köket gjorde er gott måste jag säga. på schemat resten av kvällen blir att packa gympaväskan till imorgon och glo på tv tills jag somnar. jag känner mig riktigt sliten, men alltid i eliten. hah, fyndigt.

men vi hörs senare eller imorgon, pussar & kramar eran josse!

vi hade en dagens låt innan, men pappa tyckte att han kunde få välja en till. han valde sweet home alabama. vi ska till alabama i sommar, och jag får inte glömma att sjunga den då

jag älskar dig pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0