klockrent

jag satt och kollade rundor på olika bloggar och hamnade på Natacha Peyres blogg. hon skrev ett inlägg idag som jag tycker var lite roligt. inte för att jag har något emot kissie, men lite roligt var det allt.

Kissie smart eller inte?
av Natacha Peyre

Egentligen borde jag inte skriva om Kissie, men vill bara säga min åsikt.
Massa läsare hörde av sig och sa att hon hade tagit en gammal bild på mina bröst som skräckexempel på sin blogg, eftersom hon ska operera brösten.
Jag håller med henne dom var inte så snygga. Men jag kan inte heller låta bli att tänka att varför opererar hon inte näsan istället för brösten?
Inget fel med hennes näsa men man märker att hon själv har komplex över den eftersom hon målar den bajsbrun så att den ska se mindre ut.
Det är enligt mig inte så snyggt. Så varför inte lägga pengarna på det istället? Hellre ett fint ansikte en ett par stora bröst.
Men Kissie kanske är smart, hon kanske tänker att om hon förstorar brösten så kanske ingen tittar på hennes ansikte.

;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0