Josse filmtipsar

hej sötisar! jag och bara slappat hela dagen. madde stack vid 3, och klockan är 5 nu. vi kollade lite på film bara hade det mysigt. när madde stack fortsatte jag kolla på film och inte göra något vettigt. men jag kan bara säga det, det är vi värda. vi som går och sliter i skolan en hel vecka, har lov att bara ta det lugnt på helgerna. jag och madde kollade på A Good Year, och för er som inte har sett den rekomenderar jag den starkt! en av mina favoritfilmer. när madde stack kollade jag på Atlantis 2 på dc, den slutade ju precis så har inte hunnit se på mycket annat. josses tv-tablå kanske jag borde starta?

pussar & kramar eran josse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0