James Blund

hej sötisar! snart är det läggdags. jag ska faktiskt försöka sova klockan 9. lycka till? ja det behöver jag. kommer förmodligen bli runt 23 ändå men jag ska försöka. morgondagens planer blir maddääh. vi har inte planerat än hur vi ska göra men hon loggar in på msn snart. fredag i skolan är slappt. börjar med svenska, gympa, so, musik sen bild. oj kolla, jag kan schemat. nu ska jag borta gaddarna, vi hörs imorgon!

sov gott och dröm sött,
pussar & kramar eran lilla josse!

''det fordrar stord mod att erkänns sin feghet''

oj kolla, lite skitig spegel.
fast det har väl ingen dött av?



här får ni dessutom en mysig låt att somna till,
james morrison - you give me something


Kommentarer
Postat av: maddäääh

vi ska va imorgon :D

jag älskar dig älskling <33

2010-01-28 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0