If i walked would you run?

hej sötisar! blogg.se lever sitt eget liv just nu. klöddar och vägrar lägga upp inlägg. men jag får se om detta visas. håll tummarna! denna dagen har varit superbra, fint väder och lektionerna flöt på bra. fast hk:n gjorde nog att dagen gick så himla snabbt. min och erikas elit - indiska kycklinggryta och klyftpotatis var inte att leka med. det var ärtsoppa i skolan så man kan verkligt säga att turen var på vår sida. jag kom hem för en timme sedan och på kvällens schema står det CHILL med stora bokstäver. inte mycket annat eftersom det är inget plugg tills imorgon. underbart! och imorgon är der fredag, even better. men nu ska jag slänga i mig lite fika och sen ut med hunden i det fina vädret. vi höres och synes,

pussar & kramar eran josse!

dagens dresscode
vitt linne från gina
grå/beige kofta från lindex
jeans från gina
gråa/beiga converse
vita pärlörhängen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0