Hälsningar från Gävle

hej folket! just nu sitter jag i bilen, och vi kör resten av vägen upp till björnriket. vi körde halvvägs igår och nu kör vi resten idag. ni anar inte hur mycket problem vi har haft med bilen. vi köpte en bil, som sedan inte var något alls att hurra för. vi fick lämna in den, och skulle låna en ny. haha, den nya vägrade att starta och den höll vi på att fixa med i 4h. sedan fick vi låna en ny, och det är den som vi nu sitter i. ja, jag orkar inte berätta hela historien men lite kortfattat fick räcka. vi är så himla sugna på att åka skidor nu! vi är framme 15min över 17 om vi kan lita på navigationen. vi har superkul i bilen och skrattar en massa, en himla härlig familj är vad jag har.

vi hörs snart, pussar & kramar eran josse

ps, familjen hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0