GYMNASIEANSÖKAN

nu har vi ätit och vi är mätta och belåtna. våra magar står minst 15356 meter ut. vi tittar på let's dance nu, jag, madde, mamma, pappa, mormor, morfar och sara. jag ska fråga mia om hon vill sticka till gymmet imorgon, det behöver jag. jag kan avslöja mitt första val för jag har inte min kod här och kan inte logga in och kolla det på gymnasieansokan.se.

Ljud och bilskolan, Lund Medieprogrammet inriktning foto

hoppas, hoppas verkligen att jag kommer in. tycker verkligen att denna skolan verkade superbra och den gav ett ritkigt mysigt intryck. den var inte så stor och det tycker jag är skönt. dessutom är det ju inte så många elever, vilket också är skönt.

pussar & kramar eran josse!





Kommentarer
Postat av: miaaaaaaaaaaaaaaaaa wiie!"

jag har svarat, får du inte mina sms fortfarande?!? :(( <33

2010-01-16 @ 00:37:11
Postat av: grevinnan ;*

LBS- här kommer vi!

Om jag kommer in (A) <3

2010-01-16 @ 12:40:24
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0