Ge Svearike sommar!

visst, vintern är vacker. men nu är det nog, orkar inte med kylan. jag hade varit nöjd med 1 månad vinter och resten 11 månader sommar. hade varit sjukt gött. just nu är jag så himla blek och känner mig inte alls i form. lite svidande solbränna och myggbett hade jag inte tackat nej till.

pussar & kramar eran josse!

randigt gör sig alltid bra på sommaren, dessutom klockrent till mockaskorna och den beiga väskan

men fega inte med färgerna i sommar, orange gör sig perfekt!
dessutom med ett par färgglada gladiator skor


men alla vet ju att en svartvit klädsel alltid gör sig snyggt till bruna ben. har jag rätt?


Kommentarer
Postat av: grevinna,

riktigt fin stil du har grevinnan (: <3

2010-01-28 @ 18:56:43
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0