Från direktör till charmör

hej sötisar. just nu ligger jag och myser i soffan, kollar på dc och lyssnar på musik. inte en enda läxa tills imorgon och det är fett skönt. imorgon blir det filmdag som jag skrev i förra inlägget. blir mjukis för att få upp mysstämningen. och jag ska slänga in dagens låt dessutom, fredagsmys. hahah den är faktiskt riktigt bra, lyssnar på den hela tiden. hela låten kan ni höra i videon nedan, love love love. fast, egentligen skulle ju låten vara imorgon eftersom det är ju faktiskt fredagsmys. men jag tror detta blir sista inlägget för idag för jag lär somna tidigt. aja, jag kanske överaskar er senare!

pussar & kramar eran lilla josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0