Förändring

nu har jag och madde legat i flera timmar och försökt oss på kådande. vi klarade det ganska bra med hjälp av designadinblogg.se och stort tack. vi hade fått ett nervsammanbrott utan den sidan eller något. nu ska vi chillchilla vidare och kanske fixa lite på maddes blogg: www.maddejjohansson.blogg.se. vad tycker ni om den nya designen? jag ville ha den enkel och ren, men fattar inte hur man ändrar kategorierna. men det ger jag mig väl på en annan dag, vi hörs kanske senare eller imorgon

pussar & kramar eran josse,
ha en supermysig fredagskväll och myyys mycket

gammal bild, men kändes tomt utan
i'm feeling kind of blue..

Kommentarer
Postat av: grevinnan ;*

dun ser lite ut som en Avatar (: <3

2010-01-16 @ 12:41:40
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0