GYMNASIE-BESLUTSÅNGEST

hemma från skolan nu. slutade tidigt idag, vem tackar inte ja till det? nu ligger jag och kollar på hanna montana och myser i soffan. kan inte börja med so:n förrens pappa kommer senare, så bara chill tills dess. ska börja med novellen tills på fredag också, kom på det nu.

gymnasiet. vi har gymnasieinformation på fredag och slipper gympan. och ni vet att man ska få sånt loggin, med användarnamn och lösen som man ska ha sen när man söker in? ja, det har ju inte jag fått. alla andra har fått det, utom jag. men ska snacka med syon imorgon. hon skrev på lappen att det kan hända att dom skickar fel. men jag menar, det är ju en skandal. jag har några kompisar som redan sökt in? aja, det löser sig. det gör det ju alltid. men vilka skolor jag sak söka in till nu är fortfarande en hemlighet. fortfarande en hemlighet för mig själv, inte ens jag vet vilka skolor jag vill in på. men jag har lite humm om det såklart. aja, orkar inte tänka på det nu.

man ska tänka på roligare saker medans man kan, medans man kan. brnäs nästa, sjukt peppad! kommer att bli riktigt najs. lite bilder nedan från förra året, hoppas inte på för många.. haha.

pussar & kramar eran josse!


detta årets branäs kommer bli överbra


Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Baby, vi valde idag!

& sen ska man ändra sig nångång i maj men mitt är helt färdigt nu! :D haha :) skriv på msn när du loggar in<3

2010-01-12 @ 18:27:37
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: lovisa (:

härlig bild! :D <3

2010-01-13 @ 20:03:55
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0