We're gonna rock down to..

godmorgon folket! klockan är 2 och jag har precis käkat frulle. det blev riktigt ös igår och jag kommer inte ihåg när vi åkte hem riktigt. tiden dansade iväg (bokstavligen). men jag kan säga att detta var den bästa nyårsfesten ever. jag firade den ju med världens underbaraste människa/människor. mia, madde och erika var mina tjejer för kvällen. jonte och alle var mina danspartners och josse och johanna var bara helt underbara. det var underbart god mat, riktigt bra musik (haha) och riktigt trevliga människor. och jag gjorde nog rätt i att inte välja dom höga platåerna. jag känner på mig att 2010 kommer bli mitt år. eller mina vänners/familjs och mitt år. tack för ikväll alla som känner sig träffade, och denna kvällen kan förmodligen aldrig överträffas.

jag älskar er, ni gjorde min nyår underbar!

pussar & kramar eran josse

stamp on the ground, jump jump jump..

mor och dotter battlar

alle och johanna

uppochner, nerochupp madde josse och en tupp

lailas dans gör alltid festen!

vi gjorde ringen med ett gäng 40+ (tro det eller ej)
men fick tyvärr ingen bild på det


Kommentarer
Postat av: maddäh!

jossääääh!

det var så himla bäst,tack till er tjejer som gjorde kvällen!

& alla andra förstås :))

jag älskar dig <3

2010-01-01 @ 15:16:53
Postat av: Alex

Hååååååkan!

2010-01-01 @ 17:37:32
Postat av: erika

världens bästa kväll, jag älskar dig<3

2010-01-01 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0