DAG 2, BJÖRNRIKET

nu kommer ett heldags-inlägg. det har varit en riktigt underbar dag! solen har skinit hela dagen och det har varit kallt som f.a.n. -25 grader imorse och det var runt -20 och -25 hela dagen. vi vaknade vid 8 och alla hoppade direkt upp och käkade frulle. jag, josse och alle for direkt ut i backen medans mamma, pappa och sara tog sin lilla tid. jag, josse och alle vågade oss upp på berget idag eftersom det inte blåste så himla mycket. men det var isigt idag, så vi tog det lite försiktigare idag. vi stack hem och käkade lunch och drack varm oboy och käkade. vi åkte så det stog härliga till (Hahahha) resten av dagen till 3. sen var vi alla hela slut och drog oss sen in till lägenheten. alle och josse la sig i sängen och somnade direkt. jag och pappa gick och handlade och pappa stoår i detta nu och gör chilli conkarne. jag har precis duschat riktigt länge och varmt, och nu sitter jag och bloggar och kollar på disney med sara. nu ska jag hjälpa pappa att duka, vi hörs senare

ha en superbra tisdag, pussar & kramar eran djupfrysta josse!

bilder från imorse,
josse var ''jätte''pigg imorse

sara verkade glad, eller?

fint väder redan imorse:)

bilder från ikväll,
solnedgången har varit hela magisk!

skärpa!


Kommentarer
Postat av: josse o alle

hahahahah!! BÄST

2010-01-05 @ 18:29:01
URL: http://sveajosse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0