Bubble trubble

hej sötisar! detta har verkligen inte varit min dag. eller så ska jag nog inte säga, för dagen har varit bra men inte morgonen. morgonen var hemsk. jag försov mig, hittade inte kläderna jag ville ha, sminket var spårlöstförsvunnet och jag slängde i mig frukosten och fick ont i magen. och det visade sig nu att jag glömde plattången på imorse så nu har jag snygga svarta märken på mitt skrivbord. det var kul i skolan idag, 2timmar hk gjorde att tiden flög iväg. efter skolan stack jag hem till kalle (tutte). efter stack jag och handlade godis till imorgon, film-dag hela dagen! superskönt. blir myskläder imorgon. efter skolan imorgon går jag och josse gå hem till henne och chilla. senare kommer erika, och sen blir det jägers. på lördag kommer familjen olandersson och bara chill på söndag. men nu ska mamma låna datorn så vi hörs senare,

pussar & kramar eran josse!

söt bild på sara, sen augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0