Makeup artist

hej mina älskling! det blev inte så många inlägg igår eftersom blogg.se inte ville som jag ville. men ska iaf bli fler än 2 idag har jag planerat. dock mycket plugg, eller mateprov och tyska tills imorgon och sen fysik inlämning och engelska tills på torsdag. bara denna veckan, sen är det lov! fett härligt.

men jag hör av mig sen, ska göra lite matte. eller göra och göra, men träna.

förresten, har ni inte mycket att höra kan ni ju kolla in lindas sminkblogg. hon är en sjukt grym tjej, söt och jätteduktig på just det, smink. är du intresserad av smink och hår kan det vara kul. hon är somsagt en riktigt duktig makeupartist, så kika gärna in.

LINDAS SMINKBLOGG

pussar & kramar eran lilla josse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0