You wanna be on top?

hej babes, jag mår bra. trots att det är jävla matteprov imorgon som jag inte fattar ett skit av just nu, mår jag sjukt bra. jag bara kände att ni behövde veta det.. så nu till er, hur mår ni? okej hääärligt att höra!

jag tänkte dra till med dagens snygging! det fick bli tyra banks jaddåe.
hon är snygg, framgångsrik och en riktigt bra modell,
alla brudar känner igen henne från the tyra banks show och top modell
ALLTID snyggt hår
(bra bevis nedan)
 
pussar & kramar eran suuperglada josse
ps, lov nästa vecka. sitter absolut inte fel!



summer romantic edition by Tyra
klänning: eruca.jp
kavaj: net-a-porter.com
pumps: dorothyperkins.com
väska: ultimo.com




TO MUCH HOTNESS!
stop stop stop.

- taylor lautner
- robert pattison
- tyra banks


Kommentarer
Postat av: tessdav

Ja alltså, hetare kan det nog inte bli!

2010-02-16 @ 22:24:46
URL: http://tessdav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0