Could Stay Awake

just to hear you breathing

hej sötisar, nu är det fredagsmys. idag vaknade jag vid 8 som valigt detta lovet och sen drog jag med mamma och pappa upp till greo och målade till klockan 14. sen stack vi och handlade sen vidare till gymmet. nu ligger jag här i min säng och är så himla mätt. pappa och mamma hade gjort underbart god mat och morre o moffe höll oss sällskap. kan enkelt sammanfatta kvällen med en mening,
ingen restaurang i världen kan göra godare oxfilé än min pappa.

klockan är nu 21 och jag har inga speciella planer för kvällen. sätter på en film sen och myser till, kommer förmodligen att somna snabbt. en proppfull mage och en fullspäckad dag har gjort mig helt slut. nu ligger jag i sängen och njuter av Edward Maya - Sterio Love.

pussar & kramar eran josse

dagens låt I don't want to miss a thing - Aerosmith


Kommentarer
Postat av: jossa

kebab är gott!

2010-02-27 @ 11:43:07
URL: http://jooseephiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0