Back in black bitches!

hej mina saknade älsklingar! bloggpausen är nu över. det har varit branäs, nationellaproven och massa jag måste berätta om och sen måste jag mig sätta mig ner och skiva av mig snart. och det får ni lida av mohaha. jag har somsagt inte haft något internet denna veckan (har varit hos mormor och morfar) eftersom mamma och pappa är i stockholm (stockholms-mässan). de har träffat en massa kändisar och har lovat mig att ta några autografer (bl.a. Simon i sveriges fulaste hem. störtskön gubbe!). jag har dessutom börjat träna golk inför sesongen med moffe (behövs, sweet 24) jag lovar att berätta det med 24 någon gång, men känner inte för det just nu haha, bad memories.

jag och sara har somsagt varit hos morre och moffe hela veckan och kom hem för 2 timmar sen ungefär. alle har några polare här och dom sitter och lirar xbox. jag har precis duschat och madde ligger bredvid mig och trycker i sig godis. helgen blir bara lugn, mamma och pappa kommer hem inatt. kanske lite träning imorgon, får se om det orkas.

men hurra inte än, jag kommer inte att komma igång med skrivandet förrens på måndag!
för nu ska jag bara chilla och njuta av det lilla som är kvar är helgen,
vi kanske hörs senare i bästa fall!

pussar & kramar eran lilla saknade josse

ännu en bra låt från Jason Deurlo


Kommentarer
Postat av: mia din bästis!

bff? :o varför svarar du inte på mina sms? :( saknar dig! <3

2010-02-13 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0